Izmjene i dopune Opštih uslova poslovanja

Društvo “Blicnet” d.o.o. Banja Luka vrši izmjene i dopune Opštih uslova poslovanja “Blicnet” d.o.o. Banja Luka (u daljem tekstu: Opšti uslovi poslovanja) i Priloga Opštih uslova poslovanja “Blicnet” d.o.o. Banja Luka – USLUGE (u daljem tekstu: Prilog Opštih uslova poslovanja), kako slijedi:

1.      Dodaje nova podtačka 1.1.5.1. Opštih uslova poslovanja koja glasi:

“Blicnet kao kontrolor podataka obrađuje lične podatke Pretplatnika u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka BiH. Informacije o obradi, uključujući identitet i kontaktne podatke kontrolora, kontaktne podatke službenika za zaštitu podataka (DPO), svrhe i pravne osnove, kategorije primalaca, rokove čuvanja, prava nosioca podataka, informacije o prenosima u druge države i o eventualnoj automatizovanoj obradi, dostupne su Pretplatniku prije ili prilikom prikupljanja podataka, u skladu sa čl. 15. i 16. Zakona o zaštiti ličnih podataka.”

2.      Mijenja se podtačka 2.2. Opštih uslova poslovanja i glasi:

“Lice koje želi da postane Pretplatnik usluge podnosi zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa, u kojem navodi svoje lične podatke, te vrstu usluge koju želi da koristi. Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa sadrži lične podatke Pretplatnika (ime i prezime, adresu prebivališta odnosno boravišta, adresu za instalaciju priključka,  broj lične karte i mjesto izdavanja lične karte), vrstu telekomunikacijske usluge koja se ugovara, cijenu usluge ili naziv stavke važeceg cjenovnika operatora prema kojem će se naplacivati ugovorena usluga, maksimalni rok za realizaciju priključka i uspostavu usluge, trajanje ugovora i adresu za dostavljanje računa za obavljene telekomunikacijske usluge.

Prije ili u trenutku podnošenja zahtjeva za zasnivanje pretplatničkog odnosa Blicnet Pretplatniku dostavlja sažete i razumljive informacije iz člana 15. Zakona o zaštiti ličnih podataka, a kada se podaci pribavljaju iz drugih izvora, informacije iz člana 16 Zakona o zaštiti ličnih podataka, uz obezbjeđenje kanala za ostvarivanje prava iz čl. 14 Zakona o zaštiti ličnih podataka.”

3.      Mijenja se podtačka 3.2.5. Opštih uslova poslovanja i glasi:

“U slučaju izmjena ili dopuna Opštih uslova poslovanja Blicneta, opisa i cijena usluga, koji su u potpunosti nepovoljniji za Pretplatnike, postojeći Pretplatnik na kojeg se izmjene odnose ima pravo da pismenim putem raskine pretplatnički ugovor bez naknade, odnosno ima pravo na povrat neiskorištenog uplaćenog novčanog iznosa, u roku od 30 dana od dana objave tih izmjena, osim u slučaju ako su te izmjene posljedica regulatornih obaveza, izmjena poreza na dodatu vrijednost ili posljedica izmjena veleprodajnih cijena i drugih obaveza utvrđenih od strane nadležnih institucija, na koje operater telekomunikacionih usluga nema uticaj. Ako Pretplatnik ne podnese pismeni zahtjev za raskid ugovora, smatra se da prihvatio sve izmjene.

U slučaju izmjena koje se odnose na suštinske promjene obrade ličnih podataka (npr. nove svrhe ili novi primaoci), Blicnet će Pretplatnike blagovremeno obavijestiti prije početka takve obrade, u skladu sa čl. 15 Zakona o zaštiti ličnih podataka, uz jasno naznačeno pravo prigovora ili odustanka, zavisno od pravnog osnova.”

4.      Mijenja se podtačka 4.2.2. Opštih uslova poslovanja i glasi:

“Izvršenjem prenosa i aktivacijom usluge, podnosilac zahtjeva postaje Pretplatnik Blicneta, te je od dana izvršenog prenosa obavezan plaćanje mjesečne pretplate vršiti na račun Blicneta. Pretplatnik koji je dostavio zahtjev za prenos broja, obavezan je da s Blicnetom zaključi poseban pretplatnički ugovor s minimalnim periodom važenja od jedne godine.

Radi izvršenja prenosa broja, Blicnet obrađuje i razmjenjuje relevantne podatke sa operatorom davaocem/primaocem i uključenim sistemima/organima na osnovu člana 8. Zakona o zaštiti ličnih podataka (izvršenje ugovora i pravne obaveze). U tom slučaju Pretplatniku su dostupna prava iz člana 14 i članova 18–24. Zakona o zaštiti ličnih podataka, uključujući prigovor gdje je primjenjivo.”

5.      Dodaje nova podtačka 14.3. Opštih uslova poslovanja koja glasi:

“Ukoliko se usluge iz okvira ponude Blicneta nude licu mlađem od 16 godina, a pravni osnov obrade je saglasnost korisnika, Blicnet je dužan, prije započinjanja obrade, pribaviti saglasnost roditelja ili staratelja te preduzeti razumne mjere provjere autentičnosti te saglasnosti, u skladu sa članom 10. Zakona o zaštiti ličnih podataka.”

6.      Mijenja se podtačka 15.4. Opštih uslova poslovanja i glasi:

“Blicnet obrađuje lične podatke Pretplatnika zakonito, pravično i transparentno, uz primjenu principa iz člana 7 Zakona o zaštiti ličnih podataka.

Svrhe obrade uključuju: zaključivanje i izvršenje pretplatničkog ugovora i isporuku usluga, ispunjenje pravnih obaveza (npr. propisi RAK, poreski i knjigovodstveni), te legitimne interese Blicneta (npr. sprečavanje zloupotreba i bezbjednost mreže), osim kada nad njima pretežu prava i slobode Pretplatnika.

Ako je obrada zasnovana na saglasnosti, Pretplatnik može tu saglasnost u bilo kojem trenutku povući, bez uticaja na prethodnu obradu, a povlačenje je jednako jednostavno kao i davanje saglasnosti.

Pretplatnik ima sljedeća prava: pristup, ispravku, brisanje, ograničenje obrade, prenosivost, te pravo na prigovor, uključujući prigovor na direktni marketing, nakon koga se podaci više ne obrađuju u te svrhe.

U roku iz člana 14. stav 3. Zakona o zaštiti ličnih podataka, Blicnet odgovara na zahtjeve Pretplatnika i omogućava ostvarivanje prava bez naknade, osim ako su zahtjevi očigledno neosnovani ili pretjerani.

Blicnet ne donosi odluke koje proizvode pravne efekte isključivo putem automatizovanog odlučivanja, uključujući profilisanje, izuzev ako je to nužno za ugovor ili zasnovano na izričitoj saglasnosti, uz obezbjeđenje prava na ljudsku intervenciju.

U slučaju povrede ličnih podataka, Blicnet će obavijestiti Agenciju bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 72 sata, kao i nosioce podataka kada je vjerovatno da će povreda prouzrokovati visok rizik.

Prenosi podataka u druge države vrše se samo uz uslove iz članova 46–51. Zakona o zaštiti ličnih podataka.

Kontakt za ostvarivanje prava i pitanja o obradi podataka biće jasno objavljen u informaciji koja se dostavlja Pretplatniku u skladu sa članom 15. i 16. Zakona o zaštiti ličnih podataka, uključujući kontakt Službenika za zaštitu ličnih podataka.”

7.      Mijenja se podtačka 16.1. Opštih uslova poslovanja i glasi:

Blicnet može koristiti kontakt-podatke Pretplatnika za informisanje o novim proizvodima, cijenama i uslugama, kao i o aktuelnim promotivnim ponudama, isključivo u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka. Pretplatnik ima pravo da u svakom trenutku, bez naknade, uloži prigovor na obradu u svrhe direktnog marketinga, uključujući profilisanje u mjeri u kojoj je povezano s takvim marketingom. Po prijemu prigovora Blicnet će bez odlaganja prestati sa daljom obradom podataka u tu svrhu. Prigovor se može podnijeti pisanim putem na adresu Blicneta ili putem e-pošte: dpo@supernovabih.ba. Načini podnošenja i kontakt-podaci jasno su naznačeni u informaciji iz člana 15. Zakona o zaštiti ličnih podataka.”

8.      Poslije tačke 17. ZAVRŠNE ODREDBE dodaje se nova podtačka 17.0. Opštih uslova poslovanja koja glasi:

Blicnet se obavezuje održavati odgovarajuće tehničke i organizacione mjere zaštite, srazmjerno riziku, uključujući kontrolu pristupa, integritet i povjerljivost sistema, kontinuitet i evidenciju radnji nad podacima, u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka.”

9.      Mijenja se tačka 2. stav treći Priloga Opštih uslova poslovanja i  glasi:

Objavljivanje podataka Pretplatnika u javnim imenicima (ime i prezime/naziv, broj telefona i adresa) moguće je isključivo na osnovu Pretplatnikove izričite saglasnosti. Saglasnost se može povući u bilo kojem trenutku, bez naknade i bez uticaja na važenje ili izvršenje ugovora o usluzi. Po povlačenju saglasnosti Blicnet bez odlaganja obustavlja dalju objavu i svako novo ustupanje navedenih podataka.”

10.   Ostale odredbe Opštih uslova poslovanja i priloga Opštih uslova poslovanja ostaju nepromijenjene i na snazi.

11.   Ove izmjene i dopune Opštih uslova poslovanja, kao i Prilog Opštih uslova poslovanja stupaju na snagu po isteku 30 dana od dana objavljivanja u dnevnim novinama, ali ne prije 04.10.2025.godine.

Miljan Sikimić

MENTOR

Miljan Sikimić je master inženjer elektrotehnike – oblast Računarska tehnika i informatika. Zaposlen je na poziciji višeg asistenta na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Istočnom Sarajevu i izvodi nastavu na studijskom programu Računarstvo i informatika.

U toku studija prvog i drugog ciklusa kao pojedinac ili u timovima ostvario je izvanredne rezultate na većem broju hackathon-a i drugih takmičenja iz oblasti računarstva i programiranja. Medju najvećim uspjesima su FIT Coding Challenge 2015 (2. mjesto), FIT Coding Challenge 2016 (1. mjesto), Najbolja tehnološka inovacija u Republici Srpskoj za 2016. godinu (1. mjesto u studentskoj kategoriji), FIT Coding Challenge 2017 (1. mjesto u kategoriji „Programming Challenge“ i 1. mjesto u kategoriji „Innovation Challenge“), #BalkanConnect2018 Policy Hackathon (1. mjesto), Hackathon “Za čisto Sarajevo” (1. mjesto), COVID19 – Hack & solve weekend Hackathon (1. mjesto), kao i mnogi drugi značajni rezultati.

U periodu od 2018. do 2022. godine u dopunskom radnom odnosu u kompaniji Page d.o.o iz Istočnog Sarajeva bio je zaposlen na poslovima razvoja i održavanja informacionih sistema za Graničnu policiju BiH, Službu za poslove sa strancima BiH, Međunarodnu organizaciju za migracije / Ministarstvo bezbjednosti BiH i Komorski investicioni fond zemalja Zapadnog Blakana.

U periodu od 2022. godine u dopunskom radnom odnosu u kompaniji Codetiq d.o.o iz Beograda, Srbija, zaposlen na poziciji softver inženjera na poslovima razvoja i održavanja informacionih sistema za inspekcije vjetroturbina za medjunarodnu kompaniju Siemens Gamesa Renewable Energy, S.A (Siemens Energy AG).

Marko Malović

MENTOR

Marko Malović je student master studija Elektrotehničkog fakulteta Univerziteta u Istočnom Sarajevu, gdje je završio i osnovne studije. Tokom studiranja isticao se u nastavnim i vannastavnim aktivnostima. Bio je aktivni član studentskih udruženja Eestec, Steleks i IEEE Student Branch, pod čijim pokroviteljstvom je učestvovao u hakatonima kao i drugim vidovima takmičenja u znanju.

Kao apsolvent započinje rad u srednjoj školi na poziciji profesora a nakon diplomiranja je zaposlen na Elektrotehničkom fakultetu u Istočnom Sarajevu. Trenutno radi na poziciji asistenta na predmetima: Osnovi računarske tehnike, Uvod u programiranje, Baze podataka i Softverski alati baza podataka. Master studije upisuje na matičnom fakultetu, master teza je vezana za edge computing u IoT sektoru. Kroz master studije ali i freelance projekte sretao se različitim tehnologijama, uključujući React Native, .Net Core, .Net Framework(WPA i WPF), Kubernetes.

Nikola Kukrić

MENTOR

Nikola Kukrić je master Elektrotehnike, sa smjerom Računarska tehnika i informatika. Trenutno pohađa doktorske studije i usavršava se na polju IoT tehnologija. Tokom studija dao je značajan doprinos zajednici osnivanjem lokalnog ogranka IEEE-a, kao i neprofitne organizacije “Schoo4lYou”, koja je usmjerena na obrazovanje mladih.

Nikola inspiriše mlade umove kao viši asistent na Elektrotehničkom fakultetu Univerziteta u Istočnom Sarajevu gdje radi od 2018. godine. Paralelno sa poslovnim obavezama na fakultetu, Nikola je radio u par kompanija, a 2021. godine osnovao vlastitu firmu pod imenom “BCreative”. Njegova karijera dodatno je evoluirala, te je danas na čelu uspješne IT kompanije Digitalni Ozon, koja se bavi razvojem naprednih softverskih rješenja i IoT tehnologija.

Njegova strast prema informacionim tehnologijama, naročito IoT rješenjima, jasno je vidljiva kroz njegov naučno-istraživački rad. Nikola je autor preko 10 naučnih radova, a njegov inovativni pristup i vizionarstvo prepoznaju mnogi u industriji.

Srđan Bjelić

MENTOR I MODERATOR

Srđan Bjelić je učestvovao u realizaciji većeg broja ICT i telekomunikacionih aranžmana u privatnom i javnom sektoru BiH, kao i raznim projektima regionalnog karaktera. Rukovodilac je Sektora za promociju i podršku u prodaji ICT i poslovnih rješenja u Supernovoj i posjeduje više od 15 godina radnog iskustva u oblasti telekomunikacija iICT. Na nivou Mtel grupe stekao je iskustvo na rukovodećim pozicijama u vezi sa poslovnim rješenjima. Aktivno je uključen u rad IKT zajednice u Republici Srpskoj.

Autor je prve mobilne aplikacije za pretragu Svetinja SPC na području bivše Jugoslavije. Obavještava javnost kroz specijalizovane IKT kolumne na portalima Nezavisne novine i Capital.ba. Hobi mu je trčanje i plivanje.

Prof. dr Predrag Katanić

MENTOR

Predrag Katanić je doktor tehničkih nauka – telekomunikacije. Uspješno provedenih 30 godina rada ima u oblasti ICT radeći u VRS-VJ, Vazduhoplovnom zavodu Orao, Galeb Group, Telrad Net, Supernova BiH, kao i 25 godina u nastavnom procesu na Fakultetu poslovne ekonomije i Pedagoškom fakultetu, u zavanjma viši asistent, docent i vanredni profesor.

Oblasti interesovanja i aktivnog angaržovanja su: Informaciono-komunikacione tehnologije, računarske mreže, zaštita informacionih sistema, projektovanje i razvoj informaconih sistema, i druge srodne oblasti.

Trenutno je angažovan kao ekspert za telekomunikacije u Supernovoj i kao profesor na Fakultetu poslovne ekonomije Bijeljina.

Jovana Majinović

MENTOR

Jovana Majinović je master inženjer elektrotehnike – smjer telekomunikacije i upravo u toj oblasti već punih 13 godina stiče radno iskustvo. Zaposlenje u Telekom kompaniji je bila izuzetna prilika da znanja stečena na fakultetu primjeni u realnom sektoru. Nastavila je dalje usavršavanje pohađajući kurseve vezane za mrežnu tehnologiju (CCNA, CCNP), administraciju MSSQL baze podataka, upravljanje Iskratel Softswitch centralom i sertifikovanje za administraciju Oracle SBC-om.

Jovana trenutno vodi Sektor za Nadzor mreže i kontrolu kvaliteta servisa i tehničku podršku u Supernovoj gdje primenjuje iskustvo stečeno u radu na raznim projektima koje je prethodno vodila kao administrator mreže i inženjer za eksploataciju i održavanje komutacionih sistema fiksne telefonije.

Osim toga učestvovala je u razvoju i implementaciji Inhouse rešenja za CRM sisteme, Billing I ERP i sama razvijajući alate za provisioning HFC I GPON CPE opreme (C#, MSSQL). Pored svih ovih inženjerskih obaveza, Jovana slobodno vrijeme provodi sa svojom porodicom u putovanjima i raznim aktivnostima.

Supernova mobilna telefonija

Roming internet tarifne opcije

mts SRB i mtel CG 10GB 5 dana jednokratno 5,00 KM
NET Hrvatska 2GB 10 dana jednokratno 10,00 KM
NET Slovenija 2GB 10 dana jednokratno 10,00 KM
NET Zapadni Balkan 1GB 1 dan jednokratno 3,00 KM
10 dana jednokratno 10,00 KM
NET Austrija i Njemačka 2GB 10 dana jednokratno 10,00 KM
NET Turska 2GB 10 dana jednokratno 10,00 KM
NET Italija 2GB 10 dana jednokratno 15,00 KM
NET Švajcarska 2GB 10 dana jednokratno 15,00 KM
NET Grčka 2GB 10 dana jednokratno 10,00 KM
NET Mađarska 2GB 10 dana jednokratno 10,00 KM
NET Evropa (Zemlje EU*) 1GB, 3 dana jednokratno 12,00 KM
1,5GB, 7 dana 16,00 KM
3GB, 15 dana 30,00 KM
NET Tunis 2GB 10 dana jednokratno 15,00 KM
NET Egipat 2GB 10 dana jednokratno 15,00 KM
NET Tanzanija 2GB 10 dana jednokratno 15,00 KM
NET Kina 1GB 10 dana jednokratno 15,00 KM
NET Amerika 2GB 10 dana jednokratno 15,00 KM
NET Svijet 2GB 10 dana jednokratno 15,00 KM

Cijene su sa uračunatim PDV-om. Spisak država i mreža u kojima je dostupna tarifna opcija pogledaj ovdje.

.

Supernova mobilna telefonija

INO tarifne opcije

Njemačka

50 minuta, 30 dana

jednokratno

5,00 KM

Švedska

50 minuta, 30 dana

jednokratno

5,00 KM

Evropa

50 minuta, 30 dana

jednokratno

10,00 KM

SAD, Kanada, Australija

50 minuta, 30 dana

jednokratno

5,00 KM

Bonus minute u okviru kupljene INO tarifne opcije važe za pozive iz Supernova mreže prema određenim inostranim zemljama. Ukoliko, u toku trajanja opcije, korisnik ponovo kupi istu tarifnu opciju, bonus minute se sabiraju, a za vrijeme trajanja se uzima vrijeme od posljednje kupljene opcije. Cijene su sa uračunatim PDV-om.

.

Supernova mobilna telefonija

Internet tarifne opcije nacionalni saobraćaj

5 GB mobilnog interneta

5 dana

jednokratno

4,50 KM

20 GB mobilnog interneta

1 dan

jednokratno

2,00 KM

3 GB mobilnog interneta

3 dana

jednokratno

3,00 KM

20 GB mobilnog interneta

30 dana

jednokratno

20,00 KM

Količina mobilnog interneta dodijeljenog u okviru kupljene tarifne opcije može se koristiti unutar BiH kao i u romingu u mobilnim mrežama u regionu Zapadnog Balkana. Nakon iskorištene količine mobilnog interneta u tarifnoj opciji, usluga prenosa podataka biće onemogućena. Sve cijene su sa uračunatim PDV-om.

.

Poslovni korisnici

Zakaži sastanak

Unesite vaše podatke