Obavještavamo naše korisnike da su uspješno otklonjene sve poteškoće koje su u petak, 30. avgusta, nastale uslijed više sile i da su svi naši servisi ponovno u punoj funkciji.
Obavještavamo korisnike na području Banjaluke da je uslijed više sile došlo do privremenog prekida našeg servisa, što je uzrokovalo poteškoće u isporuci usluga za dio naših korisnika.
Tehničke ekipe su već na terenu i aktivno rade na sanaciji kapaciteta.
Obavještavamo korisnike na području opštine Višegrad da ćemo u utorak, 3. septembra, u periodu od 08:00 do 20:00 časova izvoditi radove na modernizaciji naše mreže. Tokom ovog perioda mogući su kratkotrajni prekidi u pružanju naših usluga.
Obavještavamo korisnike na području Vlasenice, Milića i Han Pijeska da 29. avgusta (četvrtak) planiramo radove na modernizaciji naše mreže.
Obavještavamo korisnike da su tehničke ekipe u veoma kratkom roku sanirale kvar na optičkom vodu u Doboju prouzrokovan radom trećih lica i da je isporuka usluga ponovo uspostavljena.
Obavještavamo naše korisnike na području Doboja da je uslijed radova trećeg lica došlo do prekida našeg glavnog optičkog voda, što je izazvalo prekid u isporuci usluga za veći broj naših korisnika.
Obavještavamo korisnike na području Bijeljine da učestali nestanci električne energije, kao i vremenske neprilike, izazivaju prekide u normalnoj isporuci Supernova usluga.
Obavještavamo korisnike na području Čelinca, Kotor Varoša i Kneževa da u četvrtak 18. jula planiramo radove na modernizaciji naše optičke mreže.