Prijedor: Riješena većina prekida usluga nastalih uslijed požara

Obavještavamo korisnike na području Prijedora da je sanirano 95 odsto mreže, tako da je riješena većina prekida u isporuci naših usluga koji su bili nastali uslijed požara.

Naše ekipe su i danas na terenu, intenzivno rade kako bi osigurale potpunu funkcionalnost mreže. Očekujemo da će danas biti završena kompletna sanacija, čime će naše usluge biti u potpunosti stabilizovane.

Cijenjene korisnike ljubazno molimo za strpljenje.

U slučaju da primijetite poteškoće u funkcionisanju usluga i nakon završetka navedenih radova, pozovite naš Kontakt centar na besplatni broj 0800 30 630, ili nam se javite na e-mail adresu korisnicka.podrska@supernovabih.ba.

Hvala vam na razumijevanju.

Vaša Supernova.

 

Poslovni korisnici

Zakaži sastanak

Unesite vaše podatke